Marketing szövegírás

A vállalati marketingesek 54%-a szerint a minőségi tartalom a leghatékonyabb SEO módszer.

(Conductor kutatás, 2014)

A SEO-ban a tartalom olyan, mint a színházban a jó előadás. Hiába a szuper színpadtechnika, ha nincs érdekes fellépő, közönség sem lesz! Mitől jó a tartalom?A keresőoptimalizálás remek eszköz, viszont nagyon összetett. A tartalommarketing, és azon belül a profi szövegírás ugyanúgy része, mint a megfelelő oldalstruktúra vagy link-háló kialakítása. Ámde, hogyan is kell jó tartalmat és SEO szöveget írni?


A online marketing szövegírás 5 aranyszabálya:

  1. Használjuk a megfelelő kulcsszavakat!

A jó szöveg pont azokat a szavakat, kifejezéseket és rövid mondatokat használja, amelyeket kell és csak annyiszor, ahányszor kell! Az a weboldal, amelynek szövegei nem rejtenek elég kulcsszót, láthatatlan marad. Amennyiben viszont túloptimalizálják az oldalt, tiltólistára kerül! Ennek az egyensúlynak a megtalálása a szövegírás egyik valódi szépsége.

  1. Ne feledjük, ami keresőbarát, még nem biztos, hogy ügyfélbarát is!

Hiába a kulcsszavakkal teletűzdelt szöveg, ha azt csupán a keresőrobot érti! A jó tartalom tehátelsősorban az olvasónak szól, érthető és gördülékeny, miközben megfelelően alkalmazza a marketing szövegírás alapelemeit.

  1. Legyen pont olyan hosszú, amilyennek lennie kell!

A weboldalak többségének hibája, hogy alig található rajtuk szöveg. Pedig a Google azokat az oldalakat hozza ki első találatként, amelyeken legalább 2000 szó található! Az online marketing szövegírás esetén a megoldás természetesen nem a hasztalan fecsegés, hanem minőségi, szakértői tartalmak előállítása. Olyanok, amelyek mélységében bemutatják a célközönséget érdeklő témákat!

  1. Gondolkodjunk felhasználóként!

Az emberek jellemzően nem címszavakban keresnek,hanem szóösszetételekben, pl. „megfázás” helyett „megfázás kezelése” vagy „puncs” helyett „puncs recept”. A jó szöveg ezért az ő fejükkel „gondolkodik” és éppen úgy fogalmaz, ahogyan ők keresnek.

  1. Online marketing szövegírás esetén írjunk arról, ami érdekes!

online marketing szövegírásAz emberek információra vágynak! Szeretnék megtudni, mi alapján válasszanak okostelefont, melyik kutyaeledel lett a termékteszt győztese, és hogyan készíthetnek hollywoodi sminket. Ennek eszköze a tartalommarketing. Segítségével olyan tartalmakat állíthatunk elő, amelyek nemcsak izgalmasak, de értéket is jelentenek a felhasználók számára. A hasznos információ pedig márkahűséget generál.

"Senki sem olvas hirdetéseket. Az emberek azt olvassák el, ami érdekli őket. Ezek az érdekes olvasmányok pedig időnként hirdetések.”(Howard Gossage)

Idegen terep a szövegírás? Azt se tudod, hol kezdj neki a tartalommarketingnek? Ne aggódj, tapasztalt szövegíróink megmentenek! 

Segítünk kitalálni, mi kerüljön fel a honlapodra és meg is írjuk! Természetesen mindezt a SEO, a tartalommarketing, a reklámszövegírás, a stilisztika, és a magyar helyesírás szabályainak megfelelően. Hiszen profi termékhez vagy szolgáltatáshoz profi weboldal kell!

Online marketing szövegírás tudásbázis katt ide!

 

info@keresooptimalizalunk.hu

Küldd el adataid, hogy feltudjuk venni veled a kapcsolatot!

Címünk:
1147 Budapest, Gyarmat utca 99/b.

Telefon:
+36-20-421-4098

Email:
info@keresooptimalizalunk.hu